Afleveren van uw bestelling
Levertijden
De populairste artikelen uit ons assortiment hebben een levertijd van 1 a 2 werkdagen, zodat u de meest populaire artikelen snel in huis kunt hebben.
Levering bij meerdere artikelen
Wanneer u meerdere artikelen in een keer bestelt doen wij ons best om, indien mogelijk, alles in 1x bij u te laten bezorgen. De levertijd van uw hele bestelling wordt in dat geval gelijk aan die van het artikel met de langste levertijd. Indien u de voorkeur heeft om alle artikelen onafhankelijk van elkaar geleverd te krijgen dan kunt u dit kenbaar maken bij onze klantenservice.
Volgen van uw bestelling
U kunt de status van uw bestelling vinden in uw account
Buitenlands afleveradres
Voor bestellingen die verzonden worden naar een buitenlands adres gelden langere levertijden.
Verzending van uw bestelling
Onze bestellingen worden bezorgd door TNT Post en GLS. Als een zending vanwege het formaat niet door de brievenbus past of een hogere waarde dan €25.00 vertegenwoordigt, wordt het als pakketpost per GLS verzonden. Pakketten worden over het algemeen later op de dag bezorgd dan de brievenbuspost. Op een postbusadres levert GLS GEEN pakketten af. Wij raden u daarom aan om bij een bestelling geen postbusadres te gebruiken maar een regulier adres. Wanneer dezelfde melding drie dagen na verzending nog steeds verschijnt en u heeft uw bestelling nog niet ontvangen, dan verzoeken we u vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice.
Vertraging tijdens verzending
In uw account kunt u zien of uw bestelling verzonden is of nog wordt verwerkt.
Als uw bestelling in uw account de status ‘verzonden’ heeft maar u deze nog niet heeft ontvangen, kunt u het beste nog een paar werkdagen wachten. In uitzonderlijke gevallen doet GLS in plaats van 24 uur enkele dagen over de bezorging van een bestelling. Heeft u uw bestelling 3 werkdagen nadat hij is verzonden nog niet ontvangen? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Om u zo snel mogelijk van dienst te zijn, verzoeken we u vriendelijk uw bestelnummer te vermelden in uw e-mail of bij de hand te houden als u ons belt.
Verzendkosten
Tijdens het afrekenen ziet u wat de exacte portokosten zijn.
Levertijd verstreken, artikel nog niet verzonden
Indien u bij het plaatsen en controleren van uw bestelling niets heeft veranderd dan doen wij onze best om, indien mogelijk, alles in 1x bij u te laten bezorgen. De levertijd van uw hele bestelling wordt in dat geval gelijk aan die van het artikel met de langste levertijd.
Het kan voorkomen dat een bestelling niet verzonden is ondanks dat de aangegeven levertijd verstreken is. Een artikel heeft dan in plaats van de status ‘verzonden’ nog steeds de status ‘wordt verwerkt’. We brengen u altijd zoveel mogelijk via een e-mail op de hoogte van dergelijke vertraging. Mocht u 5 werkdagen na het verstrijken van de levertijd uw artikel nog niet ontvangen hebben dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice.
Een bestelling is (gedeeltelijk) geannuleerd
Een artikel of een bestelling kan om verschillende redenen geannuleerd worden.
- Het artikel is toch niet leverbaar.
- We hebben uw vooruitbetaling 2 weken na het plaatsen van uw bestelling nog niet ontvangen. Dit geldt alleen als u voor de betaalmethode ‘Vooruitbetalen’ heeft gekozen.
Uiteraard komt voor een geannuleerd artikel de betalingsverplichting te vervallen. Als u al betaald heeft, dan storten we het bedrag zo spoedig mogelijk terug op uw rekening.
Plaats een nieuwe bestelling om het betreffende artikel alsnog te ontvangen of raadpleeg regelmatig onze winkel op beschikbaarheid als het artikel niet leverbaar is. Wij zijn helaas niet in de gelegenheid om u een artikel na te zenden.